Autorzy: Małgorzata Skura, Michał Lisicki
Wstęp książki informuje czytelnika, że jest to pozycja, "która w jasny i czytelny sposób wskazuje na potrzeby i problemy rozwojowe dziecka, a jednocześnie pokazuje jak wiele zależy od nas dorosłych ludzi, którzy na ten rozwój wpływają..."
"Drugi i równie ważny wątek to zwrócenie uwagi na problemy komunikacyjne między dzieckiem a dorosłym..."
"Tytuł książki może symbolizować krok naprzód w polskiej edukacji. Za progiem zostawiamy dotychczasowe metody nauczania i zmierzamy ku lepszej przyszłości..."
Spis treści obejmuje m.in.takie pytania jak:
Po co dziecko się uczy?
Jak myśli dziecko?
Jakie metody nauczania najlepiej sprzyjają procesowi uczenia się dziecka?
Po co nauczyciel?
itp.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przygotowana jako jeden z rezultatów projektu systemowego pt."Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół ze szczególnym uwzględnieniem II i IV etapu edukacyjnego". Projekt realizowany jest w latach 2010-2012 przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w ramach Poddziałania 3.3.3. Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Pozdrawiamy! Życzymy miłego dnia :-)